ADQ ADQ ADQ Obsługa informatyczna firm
  • Startowa
  • O firmie
  • Usługi IT
    • Outsourcing IT
    • Bezpieczeństwo IT
    • Odzyskiwanie danych
    • Serwis komputerowy
    • Oprogramowanie
      • .NET Parking
      • .NET Produkcja
      • .NET Ewidencja
      • Comarch ERP OPTIMA
    • Systemy serwerowe
      • Windows Server
      • Exchange Server
      • SharePoint Server
    • Strony internetowe
    • RODO w IT
    • Cyberbezpieczeństwo
      • Scenariusze i rozwiązania z zakresu cyberbezpieczeństwa w prostych słowach
  • Certyfikaty IT
  • Aktualności
  • Baza wiedzy
  • Kontakt
  • Pomoc zdalna

Wybierz swój język

  • Polski (PL)
  • English (United Kingdom)

Zapomniane hasło

Poranki w działach IT zawsze wyglądają tak samo: użytkownicy dzwonią, aby uzyskać pomoc w zresetowaniu zapomnianych haseł. Umożliwienie użytkownikom resetowania haseł przy użyciu alternatywnych metod logowania znacznie zmniejsza liczbę próśb o pomoc.

Metody resetowania, które będą dostępne dla użytkowników, ustalamy samodzielnie. Może to być na przykład SMS, aplikacja mobilna, pytania zabezpieczające lub osobisty adres e-mail. Można wymagać jednej opcji lub kombinacji dwóch.

Tę funkcję można zintegrować z lokalną usługą Active Directory. Hasło zresetowane w chmurze zostanie zsynchronizowane z lokalną usługą Active Directory w ciągu jednej minuty.

Jak w przypadku każdego nowego rozwiązania, użytkownicy będą potrzebować czasu, aby się do niego dostosować. Twoim zadaniem będzie nie tylko wdrożenie funkcji resetowania hasła, lecz także poinformowanie o niej użytkowników za pomocą odpowiednich instrukcji.

Językiem biznesowym

Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się zapomnieć hasło do firmowej poczty e-mail lub komputera? Tak samo często zdarza się to również Twoim pracownikom.

Oprócz niedogodności i konieczności poświęcenia czasu na połączenie z działem IT może to również stwarzać dodatkowe zagrożenia bezpieczeństwa. W przypadku pracyzdalnej trudno jest sprawdzić, czy osoba dzwoniąca jest tą, za którą się podaje.

Prostym i skutecznym rozwiązaniem byłoby umożliwienie użytkownikowi zresetowania hasła za pomocą wiadomości SMS, pytań zabezpieczających lub specjalnego kodu w aplikacji mobilnej w aplikacji mobilnej.

Rozwiązanie

Microsoft 365: resetowanie hasła przez użytkowników.

Copyright © 2024 ADQ. Wszelkie prawa zastrzeżone.

90-218 Łódź, Pomorska 65, II Piętro
NIP 9471537164, REGON 100308781