ADQ ADQ ADQ Obsługa informatyczna firm
  • Startowa
  • O firmie
  • Usługi IT
    • Outsourcing IT
    • Bezpieczeństwo IT
    • Odzyskiwanie danych
    • Serwis komputerowy
    • Oprogramowanie
      • .NET Parking
      • .NET Produkcja
      • .NET Ewidencja
      • Comarch ERP OPTIMA
    • Systemy serwerowe
      • Windows Server
      • Exchange Server
      • SharePoint Server
    • Strony internetowe
    • RODO w IT
    • Cyberbezpieczeństwo
      • Scenariusze i rozwiązania z zakresu cyberbezpieczeństwa w prostych słowach
  • Certyfikaty IT
  • Aktualności
  • Baza wiedzy
  • Kontakt
  • Pomoc zdalna

Wybierz swój język

  • Polski (PL)
  • English (United Kingdom)

Windows 10 - Czarny ekran po zalogowaniu

Szczegóły
Adam Kieszkowski logo
Utworzono: 15 lipiec 2018
Windows 10 - Czarny ekran po zalogowaniu
 
Metoda 1: Uruchom narzędzie Kontroler plików systemowych. 
  • Uruchamiamy cmd (w sekcji uruchom) z uprawnieniami administratora a następnie wpisujemy polecenie SFC / Scannow
  • Naciskamy Enter, aby wykonać polecenie. Może to zająć kilka minut. Jeśli weryfikacja zakończy się w 100%, kliknij X, aby zamknąć wiersz polecenia.
  • Uruchomiamy ponownie komputer, aby zmiany zaczęły obowiązywać.

 

Metoda 2: Użyj narzędzia DISM, Za pomocą narzędzia Deployment Imaging and Servicing Management można aktualizować pliki i rozwiązywać problemy w systemie Windows.

  • Uruchamiamy cmd (w sekcji uruchom) z uprawnieniami administratora a następnie wpisujemy polecenie DISM / online / cleanup-image / restorehealth
  • Naciskamy Enter, aby wykonać polecenie. Może to potrwać kilka minut. Jeśli znajdziesz operację zakończoną pomyślnie, kliknij X, aby zamknąć wiersz polecenia.
  • Uruchomiamy ponownie komputer, aby zmiany zaczęły obowiązywać.

 
Metoda 3: Windows PowerShell To narzędzie do rozwiązywania problemów spowoduje ponowne zarejestrowanie paska zadań i innej aplikacji.

  • Uruchamiamy powershell (w sekcji uruchom) z uprawnieniami administratora a następnie wpisujemy polecenie Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$ ($ _. InstallLocation) \ AppXManifest.xml"}
  • Naciskamy Enter, aby wykonać polecenie. Jego ukończenie może trochę potrwać.
  • Po zakończeniu, uruchomiamy ponownie komputer, aby zmiany zaczęły obowiązywać.


 
Jeżeli żadna z powyższych metod nie rozwiąże problemu możemy spróbować wyłączyć automatyczne uruchamianie usługi, które powodują w niektórych konfiguracjach problem czarnego ekranu.
 
Uruchamiamy regedit (w sekcji uruchom) z uprawnieniami administratora a następnie wyszukujemy poniższe gałęzie rejestru:
 
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet00x\Services\AppXSVC
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet00x\Services\ClipSVC
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet00x\Services\WSService
 
W wpisach o nazwie Start typu REG_DWORD zmieniamy wartość z 0x00000003 (3) na 0x00000004 (4) naciskając prawy przycisk myszy i wybierając Modyfikuj.

Copyright © 2024 ADQ. Wszelkie prawa zastrzeżone.

90-218 Łódź, Pomorska 65, II Piętro
NIP 9471537164, REGON 100308781